onsdag 12. november 2008

endelig!!!

vi kjøpte et olympus mju 1030 i sommer, som viste seg å være en feil på. vi brukte over en måned på å få svar på hvor vi skulle sende det inn, for de kastet oss rundt i systemet uten at noen kunne svare.

jeg ringte for å etterlyse kameraet vårt i går, siden det har stått på sidene deres i snart 3 uker at kameraet er sendt tilbake til oss. da viser det seg at de har sendt det ut til feil person...??:O

i alle fall.. posten hadde også snakket med olympus(jeg klaget til posten siden olympus sa de hadde levert det ut til samboeren min 1.11, og han har jo ikke mottatt det. de hadde levert det til den personen som stod på pakken, så var jo ikke deres feil), og de hadde sagt at vi måtte sende inn en etterlyst-melding.jeg ringte til olympus igjen idag og sa hva som hadde skjedd, og at jeg synes de burde ta dette på sin kappe...
selvfølgelig, sa den mannen..
og etter mye lesing i papirer, sa han at det helt tydelig var deres feil, og de skulle sende et nytt kamera i posten!!!!:o
endelig sier jeg bare, for nå er jeg lei av å vente...
håper det kommer senest lørdag,for jeg trenger det på skolen neste uke=)

så det var da en glad-nyhet oppi alt stresset med skolearbeid=)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Så travelt når sånt skjer:S Bra dåkke endelig får nytt i hvert fall! :)