lørdag 4. oktober 2008

høsten er kommet

nå er det høst, og jeg digger denne tiden=)
vi har hatt mye fint vær hele sommeren, og september var en fin måned. oktober har startet bra, får håpe været holder seg=)
vi er nesten ferdig å male huset, fått på 1 strøk på alt, og 2 på det meste. det ser ut som resten må vente til våren, men det er igrunnen helt greit:)
vi er ferdig med muren ute også, det ble veldig bra=)
skolen er godt igang, forming er kjempegøy=) vi har også lært en del gitar-grep, det er morro=)
ellers går det med en del tid til lekser, scrapping og div. hus:p
jeg skal begynne på aerobic neste uke, tirsdager og torsdager. det gleder jeg meg til=)
jeg har blitt tante igjen også siden sist jeg skrev her, sindre og monica fikk ei nydelig jente, Leah heter hun :)
linda og familien har flyttet hjem til ålesund, så nå er hele familien i nærheten=)
ellers har jeg hatt bursdag, og fått mange fine gaver, og blomster=)

idag skal jeg gjøre lekser og slappe av, det er godt med helg. skal avspasere på mandag, så har langhelg denne helgen her=)

ha ei fin helg alle sammen:)

Ingen kommentarer: