søndag 5. oktober 2008

inspirert fra jeanette


her er innholdet som var i vesken min i går.. jeg tenkte jeg skulle rydde den, men kom på at først måtte jeg ta bilder av innholdet, utrolig hva jeg bærer rundt på:p
blandt annet: klementin,eple, lommebok, hårrulle, håndsprit(desinfisering) m/aloe vera, pizzakrydder fra pizzabakern, håndkrem, neglebandskrem, camelbak drikkeflaske, 2 tamponger, bixit kjeks med blåbær, lypsyl, lipgloss, dekkstift, leppestift, lipliner, drops, plaster, brosjyre på gratis kaffi på coop, meny fra pizzabakern, neglelakk-neglefil-og negleklipper i egen veske, speil, tyggis, hårstrikk, en haug med ibux og paracet(må ha:p), eurax, bunadsølje som jeg hadde når jeg var lita, smykke, hårspenner, skritteller, knapp, drops... tja... det var vel alt...:p


1 kommentar:

Jeanette sa...

Hehehe, morsomt! :) Alltid praktisk med pizzakrydder i veska, i tillfelle man e å spise smakløs mat hos nåkken! *fnis* Tror du e beredt til det meste med alt ditta altså, hehe:)