mandag 5. januar 2009

nytt år, nye muligheter=)

dette året blir spennende=)
i uke 3 har vi praktisk drama-eksamen, og min gruppe skal ha skyggeteater=)
i februar skal jeg 6 uker i praksis i en gardsbarnehage, det blir kjekt=) gleder meg veldig til det=)
ellers driver jeg og ser meg om etter en ny jobb.. jeg vil ha 100% stilling, og nå som jeg går ned til 70% der jeg er, må jeg nesten vurdere å skifte arbeidsplass..

ellers er det bare 1 1/2 år igjen med skole, så er jeg ferdig utdannet førskolelærer!!!:D den dagen skal jeg feire stort!! hehe

det nye året har startet så som så... med noen gode og noen dårlige nyheter. en nyhet har fått meg til å se ting på en annen måte, og de siste dagene har jeg virkelig fått tenkt meg om for hva jeg skal gjøre fremover. nå tror jeg at jeg har en plan=) kan si at jeg jobber med saken:p

Ingen kommentarer: