onsdag 31. desember 2008

snart et nytt år

nå er 2008 snart over, tiden går jammen fort!

jeg er veldig fornøyd med årets julegaver:
nintendo wii, ny bærbar pc og smykke m/øredobber av ronny<3 (dataen min er gaaanske oppbrukt, så det var vel derfor jeg fikk ny...=) ), strålende fornøyd, og en smule sjokket! =)
masse masse rosendal fra familie og venner, kakefat, pynt og stasj. det meste jeg og vi ønsket oss, har vi fått, kunne jo ikke blitt bedre=)

nå skal vi snart sette på pinnekjøttet=) vi feirer nyttår på Stette i år også. I alle fall middagen. Simon kommer til middag, og så får vi se hva kvelden bringer=)
muligens en tur på Fiskerstranda til Sindre&Monica=)

Neste år begynner med drama-eksamen, men det blir arti. Vi skal ha skyggeteater, det blir spennende=)

Ellers er neste års ferie bestillt: 4 uker i Florida sammen med søstern&familien hennes=) så nå skal det trenes=)=) Har en plan om å gå ned 10 kg før den tid, så det er vel bare å stå på:p (det var 8, men etter en jul med myye god mat, ble det 10 gitt, hehe)

Jeg håper alle har en strålende fin nyttårsaften, og at dere koser dere masse=)

Ha et riktig godt nyttår alle sammen!!!:)

Ingen kommentarer: