søndag 14. desember 2008

for en dag

jeg blir snart sprø altså! hoster som bare fyyy... og er potte tett i nesen...nå har jeg hostet så mye siste døgnene at det er kjempevondt!!
jeg håper at jeg får sove mer i natt, denne uken er det skole også, så hadde vært greit om jeg ikke var slik da...

nå skal jeg prøve å få gjort en oppgave jeg skulle gjort lenge.. håper bare det er fort gjort, at den ikke er så vanskelig..
når denne uken er over, er det "juleferie" en ukes tid=)


en liten oppdatering: jeg var på legevakten nå, fann ut at slik orker jeg ikke gå flere dager.. jeg har halsbetennelse, så var smart å reise dit. får bare satse på at pencillinen hjelper fort=)

1 kommentar:

Jeanette sa...

God bedring!! Bra du fikk pencillin, ordna se nok no:) Så flink du har vært å laga masse julekake, vi har bare laga pepperkaker og sara bernard...må vel lage nåkke til:)