fredag 7. august 2009

lenge siden jeg oppdaterte

nå er det jammen en stund siden jeg oppdaterte siden her :)
vi har vært i florida på ferie, det var kjempekoslig=) vi hadde egen ferieblogg, men den er litt privat. derfor har jeg ikke skrevet noe her på lenge.
nå nyter vi sommeren hjemme.
vi er ferdig med plattingen nå, legger inn bilder i løpet av helgen. vi har begynt å jobbe igjen, men jeg føler det er ferie ennå, siden jeg har fri fra skolen=)
ellers holder vi på å planlegge trapp ute og platting på oppsiden, samt plen og skråning på nedsiden. det er en del som skal ordnes enda ja.gleder meg til å kjøpe hagemøbler=)
jeg kommer til å legge ut litt bilder fra ferien etterhvert, må bare sortere litt og se hva vi vil vise frem=)
nå er jeg på jobb, om to timer er det helg!! i helga er det scrappekurs hos kari-anne, ellers skal vi slappe av=) det blir også kanskje en tur til herøy=)

ha en fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer: