torsdag 13. august 2009

litt bilder fra ferien=)

Her kommer noen bilder fra ferien. Jeg kommer til å legge ut flere i helgen, nå er det for sent på kveld=)


En pir på Daytona Beach=)
Ronny og Helene svømmer på bølgene

Ute og spiste, så lynte det slik at strømmen gikk...


Daytona Beach, her kunne vi kjøre ned på stranden=)



en liiiiten frosk, ikke større enn en pekefingerspiss, men vi måtte jo ha nærbilde=)


Helene bodde i vannet. Her hopper hun i bassenget på fellesanlegget

Vi fann en hammock på en felles lekeplass=)

det kunne regne i Florida også. Bassenget på huset ble fylt til randen av og til.

Jeg og Magnus spiller air-hockey=) vi ble helt svette, bare se på Magnus sitt hår:p

ei kul firfisle på tur=)

Første dagen i Florida, vi var i Fort Lauderdale, nyyyydelig strand=)


Her venter vi på leiebil. Kunne gjerne tatt denne=)


ENDELIG kom vi frem til hotellet etter nesten et døgn med reise.



klar for "middag" på flyplassen i London. det var en skuffelse, skal aldri mer kjøpe Ale pie! hehe

i flyet var der skjermer som vi kunne følge med på hvor vi var i luften.. eller se filmer=)

1 kommentar:

Danielsmamma sa...

Flotte feriebilder!! Det såg utrolig deilig ut da!! :)

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Jeg knipser i vilden sky når jeg først setter i gang..hehe! Og ja, det stemmer som du sier, det er Myrland bhg vi er og leiket på. Denne blei stengt nå til høsten!! Men den har jo holdt til nå da, det er jo slettes ikke værst! Litt ugunstige åpningstider for folk flest, vist ikke hadde jo det vært perfekt å hatt en bhg så nært!!